HITACHI POWERTOOLS
OFFLINE
Investeren in samen werken
In 1996 kregen wij de eerste briefing van Hitachi Power Tools: "Ontwikkel een campagne waarmee wij onze doelgroep, professionele gebruikers van elektrisch gereedschap, direct bereiken en aan onze geselecteerde dealers koppelen." Het werd Het Bewijs. De campagne die twee jaar lang kwaliteit, innovativiteit en samen werken aan omzet koppelde aan het merk Hitachi. Succesvol. ComPar verzorgt vrijwel alle uitingen voor het Nederlandse en Belgische Hitachi.
Catalogi breed bekeken
Internationaal ontwikkelt ComPar alle verpakkingen voor de ProLine accessoires zoals boren en bitsets. Die accessoires vinden gretig aftrek als… je vertelt wat er te koop is! Inderdaad, een catalogus van meer dan 200 pagina's in drie talen. Dan ontstaat spontaan de vraag van veel Europese vestigingen hoe ook zij zo'n productpresentatie kunnen realiseren. Vertalen is alles wat nodig is en het gehele assortiment wordt op kostenbewuste en overtuigende wijze bij de Europese eindgebruikers gebracht. Optimale merkpositionering en extra omzet.