FYSERGO
OFFLINE, ONLINE
Samenwerking als basis
Tijdens het eerste gesprek in 2005 klikte het direct. Fysergo zocht een partner die breed inzetbaar is. Van een enkel visitekaartje tot en met beurspresentaties. De groei van Fysergo, specialist in vernieuwingen in gezondheidsmanagement, zet door naar een landelijk opererende organisatie met 140 bedrijfsfysiotherapeutische locaties. Nieuwe specialistische bedrijven worden ontwikkeld zoals HTDS, specialist in het optimaal laten functioneren van mensen en bedrijfsprocessen in complexe werkomgevingen en BeLife, de organisatie voor medisch specialistische revalidatiezorg (MSR).
Meegroeien in inzicht
Nieuwe inzichten hebben geleid tot een nieuwe positionering. Slagvaardig opereren met nieuwe diensten in een sterk groeiende markt. De intensieve en uiterst prettige samenwerking al die jaren vormt de basis voor het optimaal meedenken. De nieuwe communicatiestrategie en thematiek worden in 2014 geïntroduceerd en samen met de nieuwe marketingmanager van Fysergo gefaseerd uitgewerkt. In web en print, van hosting tot en met huisstijl.